Kontakty

viepete@centrum.sk

Príchod do obce Čičava.

Autom, autobusom

Čičava je obec v okrese Vranov nad Topľou na východnom Slovensku. Od Vranova je to hneď prvá obec v doline. Tá dolina končí obcou Michalok (v Michalku je kostol sv. Michala), preto na dopravných smerovníkoch vo Vranove je napísané "Michalok" a nie "Čičava".

Možno použiť aj navigáciu či mapu.

V samotnej obci hneď za potravinami FRESH (sú po pravej strane) odbočiť doprava a potom ešte raz doprava. Ďalej rovno až za posledný dom v obci a potom doľava hore kopcom po lúke až na kopec. Je to po poľnej ceste, aj štandardným autom s predným pohonom je dobre schodná za sucha. Za mokra môže prešmykovať.

Auto možno nechať parkovať buď dole pod kopcom, alebo niekde v samotnej obci alebo s ním vyjsť až hore k potlachovisku či k ZOO farme, ale to sa ešte upresní.

ZOO-farma u Ježa je asi v jednej tretine toho kopca, treba však ísť nie priamou poľnou cestou hore na kopec, ale cestou, ktorá ide síce tiež hore kopcom ale smerom viac doľava od tej priamej.

GPS potlachu (sev.šírka; vých.dĺžka): [48,919;  21,678]

Pešo

Ak niekto príde vlakom alebo autobusom a vystúpi vo Vranove, do Čičavy sa dá ísť aj podľa turistickej mapy pešo, asi 2 hodiny chôdze s batohom mestom, po lúkach, poliach, popri lese. Zhruba smer na sever. Vhodné je pritom použiť turistickú mapu. Od stanice vo Vranove ide modrá turistická značka, za mestom sa k nej pripája aj žltá. Po asi 5 km pred (ešte na lúke) smerovníkom "Dubina", kde sa značky modrá, (žltá) a zelená rozchádzajú, odbočiť preč z modrej značky kolmo doľava (t.j. zhruba na západ) a po asi 300 m je potlachovisko.